نارنجستان خیال[ادبیات معاصر،سه گانی](محمد عبداللهی)

با اجازه دکتر فولادی: این وبلاگ اول و پانزدهم هر ماه به روز می شود.

نارنجستان خیال[ادبیات معاصر،سه گانی](محمد عبداللهی)

با اجازه دکتر فولادی: این وبلاگ اول و پانزدهم هر ماه به روز می شود.

...مثل آه

اندوه صد محال  

در برق یک نگاه 

«کوتاه.مثل آه!»

نظرات 14 + ارسال نظر

سلام جناب عبداللهی عزیز.
پیوستن شما را به جمع سه گانی پردازان با این قوت و قدرت شاعرانه تبریک می گویم. آفرین. هریک از دیگری زیباتر.
امیدوارم در مسیر ادبیات و شعر و سه گانی موفق باشید و دوستان قدیم گرد هم آییم و باشیم و بسراییم.
تندرستی و شادی و پیروزی برایتان خواهانم.

سلام استاد عزیز!باز هم از این همه شاگرد نوازی تون ممنونم.هر چه دارم همه از دولت آن یار عزیز است همه.پاینده ومانا باشید .بدرود!

با سلام و درود
آفرین بر شما دوست سه گانی پرداز گرامی
کارهایتان را مطالعه کردم.زیبا بودند با تصاویری بدیع
پدرود

سلام جناب منصوری.از این همه لطف شاعرانه تون به بنده خوشحالم و شاکر. پایدار باشید.

س.ف.ط 1390,02,24 ساعت 09:28 http://coffeeadabi.blogfa.com

درود!
با شوق اومدم که سه گانی هاتون رو بخونم اما واقعا رنگش نمیذاره!
چشمام داره میسوزه!

سلام و درود بر شما دوست عزیز!چشم در اسرع وقت رنگشو عوض می کنم.منتظر دیدگاه نقادانه ی شما هستم.با احترام .عبداللهی

سلام و درود برشما
سه گانیهای زیبا و سرشار از اندیشه واحساسی را در این وبلاگ خواندم و بهره بردم.
موفق باشید.

درود بر شما.از حسن نظرتان بسیار مسرور شدم.

سلام آقای عبداللهی عزیز..
به جمع سه گانی سرایان خوش آمدید... کارهایتان خیلی زیبا بودند و نوید آینده ای پر بار دارند برای شاعر ی که شما باشید....

لذت بردم. شاد باشید

سلام بر شما
از حسن نظرشما ممنونم.

سلام....
ورودتون را به جمع سه گانی پردازان تبریک می گم.

سه گانی های خوب وتاثیر گذاری سروده اید.

مانا باشید وشادمان.

سلام.
ممنون از توجه شما.

سلام
سه گانی هایتان واقعا زیبا بودند ، من ساده را از همه دوست تر داشتم . مانا باشید

سلام. دوست عزیز!در این دنیای هزار رنگ هزار اندود خیلی ها مثل شما دوستدار سادگی هستند.

علوی 1390,02,29 ساعت 00:18 http://kavir2010.blogfa.com/

زیبا سروده ای.
از نظرت ممنون.
اینها را که خواسته ای نه دارد و نه دارم.
بهره از استاد سر کلاس.
در کاشان کلاس مثنوی خوانی به استادی ایشان بر پاست.
بدرود دلاور.

جناب علوی از اظهار نظرتون ممنونم.

حله 1390,02,29 ساعت 14:45 http://holle.blogfa.com

سلام

وبلاگ دانشجویان ادبیات - حله - بروزاست با
مقالتی در باب سه گانی پردازی ...

سلام.چشم حتما

سلام
واقعا زیبا بودند
لطفا سری به وبلگم بزنید
مشتاق شنیدن نظر شما

سلام حتما سری خواهم زد.

س.ف.ط 1390,02,30 ساعت 11:52 http://s-f-t.blogfa.com

سلام!
خیلی خوب شد حالا...دستتان درد نکند
راستش از خواندن تک تک سه گانی ها لذت بردم!
و نمیتوانم انتخاب کنم که کدام بهتر است
تصویر سازی فوق العاده ای داشتند
رخانه جدیدم منتظرتان هستم!

سلام .از حسن نظر شما سپاسگزارم.حتما خواهم آمد.

rrr 1390,03,02 ساعت 22:47

دو بند آخر مکمل یک دیگرهستند.

محمد قلی نسب 1390,03,29 ساعت 13:12

سلام استاد!
زیبا ست و لذت بردم.

پاینده باشید.

کنعان.م 1391,02,18 ساعت 18:05

سلام استادهمه سه گانی هاخوبند ولی رقص گنگ روبیشتردوس دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد