نارنجستان خیال[ادبیات معاصر،سه گانی](محمد عبداللهی)

با اجازه دکتر فولادی: این وبلاگ اول و پانزدهم هر ماه به روز می شود.

نارنجستان خیال[ادبیات معاصر،سه گانی](محمد عبداللهی)

با اجازه دکتر فولادی: این وبلاگ اول و پانزدهم هر ماه به روز می شود.

میلاد گل نرگس

میلاد نور بر همگان شاد باش باد.

این غزل رو سال ها پیش برا تولد حضرت صاحب گفته بودم. دیشب اون رو در مجلسی خوندم. بد نیست شما هم قسمتی از این غزل رو بخونید. 


*

ای سوار سبز پوش سال های انتظار

می رسی آیا به گرد یال های انتظار؟


خواب می دیدم پرنده وار می آیی ز شرق

بام اشراق تو  و ای بال های انتظار


شعرهای حافظ شیراز هم کاری نکرد

باز هم چشم من و  این فال های انتظار


ای سوار سبز پوش سال های انتظار

کی به پایان می رسد جنجال های انتظار؟

نظرات 12 + ارسال نظر
رنجبر 1391,04,15 ساعت 23:18 http://ranjbar57.blogfa.com

سلام جناب عبداللهی
باسلام تیریک میلاد منجی عالم بشریت،ابیات جالبی بود دست مریزاد!

سلام استاد عزیز انتظارتون سبز

سلام بر شاعر ارجمند!
جناب عبذالهی! خیلی سپاس گزارم از حضور سبزتان!
جواب کامنت شما رو نوشتم : جریمه تون این هست که پستهای قبلی رو بخونین با رد قلم!!! که دیدم ما رو شرمنده کردین!
خیلی ممنون.

برای خواندن دقیق غزل زیباتون بر می گردم استاد!

سبز باشید و مانا!
یا علی

سلام بر سرکار خانم آریایی
همیشه برای من دیر است. نمی دانم ؟؟؟؟
در هر حال ممنون از حضورتون...
آثار شما را به دقت می خوانم در ضمن هر جریمه ای هم باشه ،ندانسته مورد قبول است.

درود جناب عبدالهی /غزل زیبایی است /اما جسارتا برای غزل شدن گویا یک بیت بیشتر نیاز دارد!



اگر قابل بدانید////

چون نسیمی موسم بویت به جان من وزید
من صبا گشتم سوار بالهای انتظار

سلام بر شما
بیت سخته و زیبایی ست یک سرو گردن از ابیات من سرفراز تر . حتما می چسبانم به الباقی شعر
آفرین بر شما و بداهه گویی تان.
اما هم چنان که در آغاز پست گفته بودم،این قسمتی از غزل بود .

سلام بر استاد عبداللهی.
خواندم و بسی لذت بردم.
چشمه سار طبعتان جوشان.

سلام استاد بزرگوار
شرمنده ی حضورتون هستم. مثل همیشه ..........

رستمی 1391,04,20 ساعت 19:12

سلام.
خوانشش زیبا بود .آفرین

کنعان 1391,04,20 ساعت 19:28

سلام غزل دلنشینی بوداستاد....
دلمون براسه گانی هاتون تنگ شده........
کاش..............

کاظمی 1391,04,20 ساعت 23:25

سلام.
عالی بود .اجرتان با حضرت حجت.

همتاف 1391,04,30 ساعت 19:46 http://hamtaf62.blogfa.com

درود بر شما و این همه احساس ناب
متشکرم از حضور صمیمانه تون در وبلاگم و ببخشید اگر دیر پاسخ دادم
موفق باشید گرامی

درود بر آن یار دیرین و شیرین.
ایام بر شما مبارک.
طاعاتتون قبول.
و التماس دعا.

سوژه ی قاصدک ها ۱و۲ 1391,06,30 ساعت 10:04

سلام و عرض ارادت!

درووود بر استاد عزیز..
کجایی؟
نگران نبودن هایت شده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد