نارنجستان خیال[ادبیات معاصر،سه گانی](محمد عبداللهی)

با اجازه دکتر فولادی: این وبلاگ اول و پانزدهم هر ماه به روز می شود.

نارنجستان خیال[ادبیات معاصر،سه گانی](محمد عبداللهی)

با اجازه دکتر فولادی: این وبلاگ اول و پانزدهم هر ماه به روز می شود.

جندشعر تازه

*

ماهی ها که خمیازه می کشند

بند دل ماه پاره می شود

در حوض نقاشی شب


*

آسمان خراش ها

یه پابوس ماه می روند؛

عاشق شده اند!


*

نبض نحیف چانه ات را دوست دارم

بانو!طلسم شانه ات را دوست دارم

والتین والزیتون که در من عشق جاری ست

"انجیرهای خانه ات را دوست دارم"

*


نظرات 4 + ارسال نظر
ali149 1394,02,30 ساعت 11:41 http://dearfriends.blogsky.com/

سلام به وبلاگ ما سر بزنید

ادریس 1394,03,12 ساعت 17:04

انجیرهای خانه ات را دوست دارم

سلام


آسمان خراش ها
یه پابوس ماه می روند؛
عاشق شده اند!


درود

اذر 1394,10,11 ساعت 20:43

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد